WSTĘP

Gościniec poprzez czas i przestrzeń jest osadzony w czasach otaczających pierwsze Święta Bożego Narodzenia. Sercem gry jest Księga Przygód zawierająca osiem głównych przygód a w nich, łącznie – 32 scenariusze. Każdy scenariusz jest osobną, rozbudowaną historią. Ich akcja rozgrywa się w różnorodnych lokacjach, takich jak pustynie, gaje oliwne, góry i miasta.

Ten starożytny, pełen tajemnic świat przemierzać będziecie wspólnie, jako drużyna. Razem będziecie stawiać czoła różnorodnym wyzwaniom, rozwiązywać zagadki i spotykać postacie z odległej przeszłości. Czy jednak uda się Wam rozpoznać je? Ta podróż będzie osobistym i emocjonującym doświadczeniem, w któym wyobraźnia i rzeczywistość przenikają się wzajemnie.

Gra rozpoczyna się, gdy pewna niezwykła postać, będąca strażnikiem Wrót Czasu i Przestrzeni, otwiera przejście do czasów odległych o 2000 lat. Tak się zaczyna podróż, jak się jednak zakończy? To dokąd doprowadzi Was Gościniec zależeć będzie całkowicie od Was, a dokładniej – od Waszych wyborów i starań.

RISE Engine –

nowy typ rozgrywki

RISE jest akronimem od Reality & Imagination Storytelling Entertainment, i oznacza grę w której wyobraźnia i elementy powieści przeplatają się z rzeczywistymi wyzwaniami, którym stawiają czoła gracze. W tym systemie to nie wymyślone cechy postaci i rzut kośćmi decydują o rezultatach, lecz autentyczne umiejętności, zdolności i zaangażowanie graczy (m.in. zręczność, zwinność, kreatywność, siła woli czy nawet odwaga).

Czy jest w Tobie potencjał na PRAWDZIWEGO bohatera?

Dzięki RISE Engine każdy ma możliwość uzyskania odpowiedzi na to niecodzienne pytanie. Odpowiedzi bazującej na faktycznych osiągnięciach.

W tej powieści bohaterami są bowiem osoby graczy a każda rozgrywka to kolejna historia ich przygód i zmagań z wyzwaniami Gościńca…

 

Najważniejsze cechy rozgrywki:

  • rzeczywisty udział graczy oznacza wykonywanie rzeczywistych wyzwań ciała, ducha i umysłu; tutaj naprawdę można się nagłówkować, zmęczyć a niekiedy nawet… przestraszyć!

  • czynnik losowy jest zminimalizowany i używany wyłącznie do konfiguracji rozgrywanego scenariusza. O rezultatach decydują rzeczywiste starania drużyny/graczy;

  • Bycie Mistrzem Gry jest tak proste, jak nigdy dotąd. A to dzięki sposobowi, w jaki została napisana Księga Przygód. Wystarczy podążać za Krokami scenariusza. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby bardziej doświadczeni Mistrzowie Gry ubarwiali rozgrywkę dodając coś od siebie.

  • Im większa rozpiętość wieku graczy – tym ciekawsza rozgrywka! Ponieważ gra jest symulacją prawdziwej podróży, przydadzą się Wam zróżnicowane zdolności. Jednym razem kreatywność, siła lub refleks będą kluczem, innym razem – wiedza i doświadczenie. Spodziewajcie się niespodzianek! 🙂

  • grę można łatwo zatrzymać (zapisując kilka podstawowych informacji) i wznowić w dogodnym momencie;

  • można dołączać do rozgrywki (i odłączać się) w dowolnym momencie.

UNIWERSALNE WARTOŚCI
RELACJE RODZINNE
NAUKA

Gościniec poprzez czas i przestrzeń jest grą całkowicie kooperacyjną. Jedyną formą rywalizacji jest pokonywanie swoich własnych ograniczeń oraz napotykanych wyzwań. Jest stworzony w taki sposób, aby umożliwić:

 

WYPRAWĘ DO ŹRÓDEŁ WIARY Gra w niecodzienny sposób wplata biblijne motywy i postacie w emocjonującą fabułę. Czerpie z bogactwa chrześcijańskiej kultury i jest zakorzeniona w jej wartościach. Pomaga odkrywać piękno, mądrość i radość wiary oraz pogłębiać osobistą relację ze Świętą Rodziną oraz postaciami świętych.

WZMOCNIENIE RELACJI. Rozgrywka dostarcza przeżyć tak silnych i emocjonujących, że dzięki nim relacje pomiędzy graczami stają się w naturalny sposób bogatsze i silniejsze. Jest przy tym zaprojektowana tak, aby być znakomitą rozrywką dla graczy w każdym wieku – łączy wszystkie pokolenia we wspólnej przygodzie.

FASCYNUJĄCĄ NAUKA. Gra zaprojektowana jest zgodnie z koncepcją edukacji zintegrowanej i może być wykorzystywana w programach edukacyjnych. W trakcie rozgrywki rozwijane są równolegle wiedza, umiejętności, talenty i wartości. Nauka staje się wciągającą i intrygującą przygodą.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Pierwsza w historii gra posiadająca uznanie, patronat i rekomendację KEP, Zespołu ds. Nowej Ewangelizacji.