PIĘKNO
JAKOŚĆ
BOGACTWO

Księga Przygód
Szybki Start (jedna karta)
Pełna Instrukcja
8 Kart Przygód
40 Kart Decyzji
24 Kart Specjalnych
55 kart pytań Archanioła Rafaela
106 Żetonów Ekwipunku
30 Żetonów Niespodzianek
8 Osobistych Pasków Rozwoju
1 Skala Upływu Czasu
40 drewnianych znaczników
1 KołoTAU
1 sakiewka materiałowa (Sakwa Niespodzianek)

Element po elemencie …

Księga Przygód

(skóropodobna oprawa, złote tłoczenia, najwyższej jakości papier, pełny kolor, 168 stron)

32 scenariusze w 8 przygodach, setki możliwości, Z nią w ręku każdy może stać się Mistrzem Gry z najwyższą łatwością. Wystarczy podążać Krok za Krokiem, aby powieść swoją drużynę przez 168 stron czystej, żywej przygody.

Szybki Start

(jedna karta, pełny kolor)

Pozwala rozpocząć grę w ciągu kilku-kilkunastu minut!

W dodatku jest przydatną ‚ściągą’ dla Mistrza Gry podczas rozgrywki

kliknij na obrazek, aby pobrać

Pełna Instrukcja

(pełny kolor)

Zawiera szczegółowe informacje o tym, jak rozgrywać Ścieżkę Archanioła Rafaela lub Gościniec poprzez czas i przestrzeń. Chcesz wyzwolić pełen potencjał gry? Tutaj znajdziesz niezbędne odpowiedzi i podpowiedzi.

kliknij na obrazek, aby pobrać

Karty Przygód

(8 kart., 205 x 145 mm, 3 mm grubości, specjalna utwardzona powierzchnia)

Ukazują początek każdej przygody i przedstawiają Opcje Początkowe każdego scenariusza. Piękne ilustracje pomagają poczuć atmosferę specyficzną dla przygody.

Karty Specjalne

(24 szt.)

Unikatowe artefakty (nie-magiczne, owiane tajemnicą eliksiry Balsamona i Kula Słońca), które mogą być pozyskane podczas podróży. Mogą bardzo w niej dopomóc, a nawet, wpłynąć na Epilogi Gościńca!

karty pytań Archanioła Rafaela

(55 szt., w tym 5 szt. do własnego opisu)

Każde pytanie Archanioła Rafaela daje szansę rozwinięcia wskaźnika Autorytetu. To jednak zaledwie jeden z możliwych efektów. Bądźcie gotowi na zaskakujące odpowiedzi, jeszcze bardziej zaskakujące ich efekty i… salwy śmiechu!

Pięć dodatkowych czystych kart umożliwia stworzenie własnych pytań.

Karty Decyzji

(40 szt. – zestaw dla 8 graczy)

Podejmowanie decyzji to ‚system nerwowy’ gry. Wybierajcie mądrze, bo może to przesądzić o losach wyprawy. Pamiętajcie jednak, że inni gracze również mają głos! ‚Dyskusja przed głosowaniem’ to rozsądna strategia. Bądźcie jednak pewni, że emocji przy tym nie zabraknie.

Żetony Ekwipunku (x1)

(86 szt., podwyższona trwałość)

Aby każdy podróżnik mógł wyruszyć w drogę z tym, co niezbędne. Na różne okazje. Zbierać ile tylko się da!

Żetony Ekwipunku (x10)

(20 szt., podwyższona trwałość)

Dla wygody, zamiennik 10 pojedynczych żetonów.

Żetony Niespodzianek

(30 szt., podwyższona trwałość)

Wcześniej czy później z pewnością po nie sięgniesz! A wtedy… różne, niespodziewane rzeczy mogą się wydarzyć! 😉

Sakwa Niespodzianek

(1 woreczek materiałowy)

Skrywa swym wnętrzu przed wzrokiem ciekawskich Żetony Niespodzianek i inne fanty (o ile zechcesz skorzystać z podpowiedzi w Instrukcji). Gdy będziesz mógł do niej sięgnąć, co wybierzesz: żeton czy fant?

A po grze można w niej wygodnie przechowywać również pozostałe żetony.

Osobiste Paski Rozwoju

(8 szt., podwyższona trwałość)

Zawsze wiesz, jakie masz poziomy Autorytetu i Reputacji. A one decydują o tym, jak przebiegnie spotkanie ze Świętą Rodziną. W podróży też mogą mieć znaczenie. Chciałbyś zostać Arcymistrzem i Herosem? Będziesz musiał na to zapracować!

Skala Upływu Czasu

(1 szt., podwyższona trwałość)

Który to już dzień wyprawy? Co czeka drużynę, gdy zakończy podróż właśnie tego dnia? To się okaże… Jeżeli zależy Wam na spotkaniu ze Świętą Rodziną lepiej nie przegapcie dni, w których to możliwe! A może to się okazać całkiem trudne.

Koło TAU

(1 szt., prosty mechanizm, trzy skale)

Gdy tylko pojawia się wpływ tajemniczego czynnika TAU, można określić jego wartość przy pomocy tego urządzenia. Szybko i sprawnie. Dość kostek uciekających pod stół!

drewniane znaczniki

(40 szt., 2 kolory)

Do Skali Upływu Czasu, i do Osobistych Pasków Rozwoju.

Pudełko

(1 szt.)

A samo pudełko? Płótnowane, sztywne, zdobione – najwyższa jakość. Niektórzy mówią, że spód jest piękniejszy od wierzchu, ale to już pozostawiamy Waszej ocenie.

Zaprojektowane tak, aby mieściło się idealnie na półce w salonie. Dokładnie tam gdzie jest miejsce tej gry. To przecież gra dla CAŁEJ rodziny!

Oczywiście pudełka nie znajdziecie w pudełku 😉